آشنايي با روش هاي مختلف انجام ليفت صورت

پيشگيري از بيماريها، درمان هاي خانگي، طب سنتي

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

آشنايي با روش هاي مختلف انجام ليفت صورت

۸ بازديد
با بالا رفتن سن افراد، پوست صورت آن ها استحكام و قابليت ارتجاعي خود را به دليل كاهش قدرت عضلات از دست خواهد داد و در اغلب موارد اين موضوع باعث ايجاد چروك در پيشاني ، ابروها و فرو رفتگي گونه خواهد شد و چروك هاي نسبتا زيادي بر روي پوست ايجاد مي شود. در اين لحظه احساس پيري و نا اميدي به سراغ افراد مي آيد. ما در ادامه اين مطلب اين احساس ناخوشايند را از شما دور خواهيم كرد و در مورد اين كه چگونه با ليفت صورت (lifting) مي توانيد شادابي و جواني خود را دوباره به دست بياوريد ، صحبت خواهيم كرد و ده روش ليفت صورت را به شما معرفي معرفي خواهيم كرد.
 
ليفت صورت
با بالا رفتن سن افراد، پوست صورت آن ها استحكام و قابليت ارتجاعي خود را به دليل كاهش قدرت عضلات از دست خواهد داد و در اغلب موارد اين موضوع باعث ايجاد چروك در پيشاني ، ابروها و فرو رفتگي گونه خواهد شد و چروك هاي نسبتا زيادي بر روي پوست ايجاد مي شود. در اين لحظه احساس پيري و نا اميدي به سراغ افراد مي آيد. ما در ادامه اين مطلب اين احساس ناخوشايند را از شما دور خواهيم كرد و در مورد اين كه چگونه با ليفت صورت (lifting) مي توانيد شادابي و جواني خود را دوباره به دست بياوريد ، صحبت خواهيم كرد و ده روش ليفت صورت را به شما معرفي معرفي خواهيم كرد.
 ليفت صورت

ليفت صورت

زنان و مردان در سنين ۴۰ سالگي الي ۵۰ سالگي با اين تغييرات ناخوشايند ( چروك ها و افتادگي پوست ) مواجه مي گردند. اما اغلب افراد به دليل ترس از عوارض و مشكلات ناشي از عمل هاي جراحي ، روش هايي را كه به عمل جراحي منتهي مي شود را انتخاب نمي كنند.

روش هاي ديگري مثل ليفت براي حل اينگونه از مشكلات وجود دارند، اين روش ها در حقيقت تكنيك هايي مي باشند كه داراي كمترين سطح تهاجمي بوده و مي توانند با اهداف زيبايي يا بازيابي جواني و ظاهر طبيعي فرد براي ليفت صورت، پيشاني، ابروها، گونه ها و يا حتي فك مورد استفاده قرار بگيرند.

درست است كه ايجاد چروك و مسائل مربوط به آن موضوعي طبيعي مي باشد، اما غير قابل درمان نخواهد بود. شما مي توانيد با استفاده از روش هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم، اين مشكل را تا حد ممكن درمان كنيد و چروك هاي ظاهر شده بر روي پوست خود را كاهش دهيد.

 

ليفت صورت

ليفت صورت و ليفت پيشاني مايع

ليفت صورت و ليفت پيشاني مايع يكي از رايج ترين روش هاي شاداب سازي پوست بدون نياز به عمل جراحي مي باشد كه در بازيابي ظاهر پوست بسيار تاثيرگذار مي باشد. در روش ليفت صورت مايع از مواد طبيعي قابل تزريق پر كننده جهت ليف ملايم و كشيدن پوست صورت و كاهش چين و چروك و ناهمواري هاي پوست استفاده مي كنند.

نتايج حاصل از اين روش دستيابي به يك پوستي طبيعي و شاداب بدون نياز به دوره ريكاوري و خطرات مربوط به جراحي هاي سنتي مي باشد. افزون بر اين از اين روش براي پر كردن بافت نرم از بين رفته پوست ( به دليل افزايش سن ) استفاده مي گردد. اين روش بگونه اي است كه با اختصاص ۴۰ دقيقه زمان براي آن ، شما قادر خواهيد بود ظاهر خسته و مرده پوست خود را تغيير داده و پوست خود را به پوستي جوان و شاداب تبديل نماييد.

ليفت صورت : روش پرسيژن تي اكس

پرسيژن تي اكس يك روش درماني و جديد براي كاهش مشكلاتي پوستي در نواحي صورت و گردن مي باشد كه بطور تقريبي 80% نتايج ليفت صورت را با هزينه مناسب به همراه داشته است.

اين روش جديد ترين روش مطرح شده جهت ليفت صورت بدون جراحي مي باشد كه در آن از ليزر براي درمان نواحي كوچكتر نظير نيمه پايين صورت و گردن استفاده مي گردد. در اين روش با ليزر مي توان لايه هاي چربي را برداشته و بافت پوست را سفت نمود.

اين روش درماني ليفتينگ براي بيماراني بسيار مناسب خواهد بود كه به دنبال حذف چربي در نواحي گردن، فك يا غبغب خود مي باشند. در اين روش در پوست ، تجديد ساختار انجام مي گيرد و فرآيند رشد و ترشح كلاژن آن شبيه سازي مي گردد كه در نتيجه پوست ضخيم تر، سفت تر و پر تر خواهد شد. با استفاده از اين روش مي توانيد شاهد بدست آوردن نتايج ذيل باشيد

  •  تيز كردن خط فك در نواحي پايين صورت
  • بازيابي طراوت و شادابي پوست صورت و همين طور گردن
  • جوان تر، شاداب تر و با طراوت تر گشتن ظاهر شما از نظر سايرين
  • كاهش علائم پيري و معكوس كردن آن در نواحي پايين صورت و گردن
  • سفت كردن پوست آويزان و يا شل شده
  • رفع چين و چروك پوست
  • از بين رفتن غبغب

با توجه به اي نكه زمان درمان بستگي به حجم نواحي تحت درمان خواهد داشت، اغلب اين روش درماني به يك ساعت زمان نيازمند مي باشد. بيماران مي توانند به فعاليت هاي روتين و عادي خود در طول ۱ الي ۳ روز پس از درمان ادامه دهند. نتايج حاصل از اين عمل پس از ۴ هفته نمايان خواهد شد و اين بهبود وضعيت براي چهار الي شش ماه ادامه خواهد داشت.

ليفت صورت : روش درمافيرم

درمافيرم يك نوع روش تزريق بوتاكس مي باشد كه براي ليفت صورت و گردن استفاده مي گردد. اين روش يك شيوه جديد و ابتكاري براي تزريق بوتاكس با استفاده از ميكرو ديلوشن جهت بهبود وضعيت پوست و سفت شدن آن مي باشد كه در آن همه اجزاي صورت دست نخورده باقي خواهند ماند. استفاده از اين روش مي تواند براي شما پوست سفت تر و كشيده تر در ناحيه صورت، گونه ها، پيشاني و گردن به ارمغان بياورد. افزون بر اين مي توان از اين روش به همراه پر كننده هاي سنتي و همين طور تزريق استاندارد بوتاكس جهت پر كردن صورت و كشيدن پوست استفاده نمود.

ليفت صورت ، ليفت پيشاني و ابرو با بوتاكس

بوتاكس يكي از رايج ترين روش هاي غير جراحي جايگزين براي ليفت ابرو و پيشاني مي باشد. ليفت ابروي بوتاكس مي تواند ناحيه ابرو را بالا كشيده و شكل بدهد. همچنين با استفاده از اين روش مي توانيد شاهد حذف يا كاهش ، ورم هاي پوستي ، چروك هاي پيشاني، خطوط زير چشم و همه چين و چروك هايي باشيد كه ظاهر فرد را خسته و ناراحت نشان مي دهند.

نتايج حاصل از اين روش مي تواند ظاهر شما را شاداب و جوان نشان دهد، بدون اينكه نيازي به دوره ريكاوري داشته بايد و همچنين عاري از عوارض و همين طور خطرات جانبي مربوط به عمل جراحي مي باشد.

ليفت صورت : روش مزوليفت

مزوليفت كه به عنوان مزوتراپي نيز آن را مي شناسند، نوعي از روش درماني مي باشد كه در آن از تزريق هاي ميكرو بر روي صورت استفاده مي گردد و بدون درد خواهد بود. اين تزريق ها پوست را هيدراته كرده و بدين ترتيب توليد كلاژن و الاستين جهت جوان سازي ظاهر پوست با حداقل دوره ريكاوري و بهبود بصورت شبيه سازي انجام خواهد شد. در اين حالت يك مجموعه از هشت درمان پايه اغلب براي بيمار مورد نياز مي باشد و اين درمان ها با اقدامات بعدي نگهدارنده براي هر دو الي سه ماه همراه خواهند بود.

 

ليفت صورت

ليفت صورت : ليفت پيشاني با آندوسكوپيك

روش ليفت پيشاني با آندوسكوپيك بسيار رايج و متداول مي باشد. اين روش نيازمند پنج برش مخفي كوچك در نواحي رويش مو مي باشد كه هيچ جراحت آشكاري از آن پس از عمل باقي نخواهد ماند.

اين روش درماني مي تواند هر چيزي كه بين خط مو تا ابروها وجود دارد را بالا بكشد. بر طبق تحقيقات انجام شده در مجله ي پزشكي رايان درمان ؛ اين روش كل پيشاني فرد را كشيده و هموار مي كند، همچنين كل نواحي بالاي صورت را شاداب تر و جوان تر خواهد كرد.

حتي با استفاده از اين روش مي توان ظاهر ابرو و تقارن آن را اصلاح نمود. البته در انتهاي اين روش درماني بيمار با مقداري كبودي و ورم مواجه مي گردد كه پس از دوران نقاهت از بين خواهد رفت. در اغلب موارد بيمار پس از حدود ۲ هفته احساس راحتي و بهبودي مي كند و به آساني مي تواند به امور عادي روزمره خود مشغول شود.

ليفت صورت : روش ليفت نيمرخ

ليفت نيمرخ يك روش ايده آل براي ليفت صورت، ليفت پيشاني و همين طور ليفت گردن براي افرادي مي باشد كه به دنبال بازيابي ظاهر شاداب تر و جوان تر مي باشند. جهت استفاده از اين روش درماني تنها به بي هوشي موضعي نياز خواهد بود.

ليفت صورت : روش ليزر ليپو

ليزر ليپو روشي مي باشد كه در آن از ليزر براي برداشتن چربي و ضخامت پوست صورت، گردن و فك استفاده مي گردد. اين روش ابتكاري از پرتو ليزر است و جهت برداشتن لايه هاي پوست صورت استفاده مي شود و به همين دليل دوره ريكاروي و اثرات جانبي آن در مقايسه با روش هاي سنتي كمتر مي باشد. استفاده از اين روش براي صاف كردن قسمت هاي ناهموار صورت همچون گردن، خط فك و همين طور نقاط مربوط به آن امكان پذير مي باشد.

 

ليفت صورت

ليفت صورت : روش رجواليفت

رجواليفت روشي است كه توسط موسسه رجواليفت معرفي گشته و با استفاده از آن مي توانيد شادابي و طراوت پوست را بازيابي نماييد. در اين روش با استفاده تركيبي از تزريق پر كننده هاي پوستي براي افزايش حجم و روش ليزر براي تجديد ساختار پوست و همين طور محكم و سفت كردن آن استفاده مي گردد . بدين ترتيب مي توان آسيب هاي وارد شده به علت تشعشعات نور آفتاب و يا ساير مشكلات احتمالي را بر طرف نمود.

اين روش ليفت صورت بدون جراحي، سريع و ساده مي باشد و با انجام آن بيمار با حداقل ناراحتي و دوره ريكاوري مواجه خواهد شد. نتايج حاصل از اين روش به صورت باور نكردني طبيعي مي باشند و براي سال ها دوام خواهند داشت. اگر شما به دنبال استفاده از يك روش مناسب براي بازيابي حالت طبيعي پوست خود هستيد، اين روش براي شما بسيار مناسب و تاثير گذار مي باشد.

ليفت صورت : روش انتقال چربي (ميكرو تزريق چربي)

روش انتقال چربي و يا ميكرو تزريق چربي ، يك روش غير جراحي مي باشد كه جهت بازيابي حجم پوست صورت با انتقال چربي از يك نقطه ي بدن به ساير نقاط مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

منبع : رايان درمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.